Kennisbank:
Ik heb een factuur betaald maar hij staat nog steeds op onbetaald
Geplaatst door Web-Oke Support aan 03 april 2012 11:35

Betaald via Overschrijving Nederland

Als u via overschrijving betaald dan is in de meeste gevallen de betaling binnen enkele uren bij ons binnen. Als u een onjuist betalingskenmerk heeft meegegeven dan kan het tot maximaal 48 uur duren voordat de betaling handmatig door ons is verwerkt. Is na die 48 uur de betaling nog niet bij ons binnen controleer dan of u de betaling wel gedaan heeft op onze rabobank rekening 15.94.63.734 tnv Webawere Internet Solutions BV. Alleen betaling gedaan op die rekening krijgen wij binnen. Kijk hieronder bij het kopje onjuist rekeningnummer als u op een verkeerd rekeningnummer heeft betaald.

Betaald via Ideal

Een Ideal betaling is normaal gesproken binnen 20 minuten zichtbaar, dus de factuur moet binnen 20 minuten betaald zijn. Het kan echter wel eens gebeuren dat er geen terugkoppeling komt van de bank. Normaal gesproken komt die dan nog binnen 48 uur na de Ideal betaling. Als het geen haast heeft dan kunt u rustig die 48 uur even afwachten. Hij u echter haast omdat een bestelling niet verwerkt wordt hierdoor neemt u dan direct contact met ons op en stuur gelijk een kopie van de ideal betaling mee.

Betaald via Overschrijving Belgie

Een betaling die u op onze Belgische rekening 731-0178888-92 bij de KBC bank tnv Webawere Internet Solutions BV heeft gedaan dan hebben wij die normaal gesproken binnen 48 uur binnen. Als u een onjuist kenmerk heeft gebruikt kan het iets langer duren omdat wij hem dan handmatig moeten koppelen. Kijk hieronder bij het kopje onjuist rekeningnummer als u op een verkeerd rekeningnummer heeft betaald.

Betaald via paypal

Als u betaald heeft via paypal dan moet uw betaling binnen enkele uren zichtbaar zijn. Is hij dan nog niet zichtbaar neemt u dan contact met ons op en stuur gelijk even een kopie van de paypalbetaling met uw vraag mee.

Onjuist oud rekeningnummer gebruikt

Als u een oud rekeningnummer heeft gebruikt dan zullen wij het geld nooit binnen krijgen. Als u een oud rekeningnummer heeft gebruikt van onze oude Payment Provider Docdata dan kunt u het beste contact met hen opnemen met de vraag of zij het geld op uw rekening terug willen storten. U kunt bij DocData een ticket aanmaken op deze link: https://support.docdatapayments.com/index.php?_m=tickets&_a=submit. Zorg ervoor dat u voldoende informatie in de ticket zet zodat zij de betaling makkelijk kunnen terugvinden. Dus bedrag, exacte boektekst, naam rekeningnummer, uw rekeningnummer, rekeningnummer docdata en boekdatum. Het beste stuurt u een kopie van het afschrift mee. Docdata kan normaal gesproken de betaling vinden en zal deze binnen enkele dagen op uw rekening terug storten zodat u alsnog via onze bankrekening kunt betalen. Het is helaas niet mogelijk dat Docdata de betaling aan ons doorstuurt.

(1 stem(men))
Nuttig
Niet nuttig

Reacties (0)