Kennisbank
Storingen
Geplaatst door Web-Oke Support aan 18 maart 2014 22:48

Donderdag 12 mei

In bepaalde gevallen werkt de webmail op https://webmail.web-oke.nl niet goed, timeouts. We zijn bezig de webmail te verplaatsen naar een andere server. We verwachten dit voor eind van de middag afgerond te hebben. In de tussentijd kunt u gebruik maken van de squirrelmail webmail die u kunt terugvinden in het Directadmin controle paneel.
14:55 De webmail is inmiddels verplaatst. Mocht u na 15.00 nog storingen ervaren dan horen we dat graag.

Donderdag 11 februari 2016 04.30

We ervaren momenteel een storing op backupserver hd4. Hd2 en hd3 zijn normaal in de lucht. We zijn hiermee bezig.

Dinsdag 25 augustus 2015 09:01

Op dit moment ervaren wij een storing op server linux55. We zijn er mee bezig.

09:07
Het probleem lijkt niet groot, een probleem met de netwerkverbinding. We proberen dit nu te herstellen. 

09:15
Beide netwerk kaarten reageren niet. We hebben de server gereboot maar dat heeft niet geholpen. We gaan nu even de stroom er volledig afhalen om te kijken of dat helpt.

09:33
Ook dat heeft niet geholpen. Er is nu iemand onderweg naar het datacenter. Die zal er over tien minuten zijn en netwerkkabels in andere poorten van beide switches gaan proberen.

10:07
De storing is opgelost. De server is met 2 netwerkkaarten verbonden met 2 switches. De 1e stopte er mee ivm een kapotte poort op de switch, de 2e hoe lullig ook zat niet helemaal goed erin waardoor ook die niet te gebruiken was. Aandrukken was voldoende. De 1e is ook hersteld zodat de redundancy op dit vlak terug is.

(37 stem(men))
Nuttig
Niet nuttig

Reacties (0)