Kennisbank:
Een screenshot toevoegen aan uw ticket
Geplaatst door Support14 Support, Last modified by Support14 Support aan 08 oktober 2014 13:03

In dit artikel leggen we uit hoe u een screenshot toe kunt voegen bij het indienen van een ticket, dit maakt het oplossen van uw probleem een stuk makkelijker voor ons.

Screenshot maken op de Mac:

Om op de mac een screenshot te maken drukt u deze knoppen in: command+shift+4, dan kunt u het gebied selecteren waarvan u precies een screenshot wilt maken. Waar de screenshot opgeslagen wordt hangt van uw instellingen af, meestal op de hoofdpagina.  Daar kopieert u de screenshot en zet u hem in uw afbeeldingen map.

Screenshot maken op Windows:

Op Windows drukt u op Alt+PrtScn, dan maakt hij een screenshot van het venster dat geopend is en wordt hij automatisch in uw klembord gezet. Dan gaat u naar Deze PC>Afbeeldingen en hier plakt u de afbeelding.

 

De afbeelding toevoegen aan uw ticket op de supportsite:

U scrollt bij het indienen van uw ticket helemaal naar beneden en daar ziet u "bestanden toevoegen" staan, dan klikt u op "bladeren" en voegt u de screenshot toe vanuit de map waar u deze geplaatst heeft.

De afbeelding toevoegen aan een mail:

Wanneer u de ticket indient via de mail klikt u op de knop "bestand toevoegen", vaak in de vorm van een paperclip, en kiest u de afbeelding uit de map waar u deze geplaatst heeft.

 

Dit maakt het oplossen van uw problemen een stuk makkelijker en sneller voor ons, omdat wij zo het probleem sneller kunnen constateren.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

(0 stem(men))
Nuttig
Niet nuttig

Reacties (0)