Kennisbank:
Hoe dien ik een ticket/vraag in?
Geplaatst door Support14 Support, Last modified by Support14 Support aan 05 november 2014 15:42

In dit artikel leggen we uit hoe u een ticket bij ons in kunt dienen wanneer u een vraag of probleem heeft en het antwoord niet in de kennisbank te vinden is.

Allereerst klikt u op 'support site' wanneer u zich op Web-Oke.nl bevindt.

Eerst gaat u naar (als u dat nog niet gedaan heeft) de kennisbank, aangegeven door de groene pijl. Hier kunt u zoeken of er misschien een antwoord of oplossing voor uw probleem te vinden is. Wanneer dat niet het geval is klikt u op 'ticket indienen', aangegeven door de rode pijl.

Hier vult u alle gegevens in en probeert u uw vraag/probleem zou duidelijk mogelijk te omschrijven, vervolgens vult u de captcha in en klikt u op 'verzenden'

Dan krijgt u van ons een automatische e-mail, als u dan op de link in de e-mail klikt gaat u naar de pagina waar u uw ticket kunt inzien, wijzigen en extra berichten aan datzelfde ticket toevoegen.

 

 

(0 stem(men))
Nuttig
Niet nuttig

Reacties (0)