Kennisbank: Wachtwoorden
Het geregistreerde emailadres bestaat niet meer, hoe kan ik een nieuw wachtwoord opvragen ?
Geplaatst door Web-Oke Support, Last modified by Web-Oke Support aan 25 mei 2010 11:57

In de diverse artikelen over gebruikersnamen en wachtwoorden wordt uitgelegd dat u altijd via het klantemenu/registratie/wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord kunt opvragen. Een probleem ontstaat echter als het emailadres dat bij ons bekend is inmiddels niet meer door u gebruikt wordt. Wij kunnen namelijk alleen maar een nieuw wachtwoord sturen naar een emailadres dat al bij ons bekend is.

Reden hiervoor is dat als u via een ticket vraagt om een nieuw wachtwoord wij nooit zeker kunnen weten of u inderdaad de juiste persoon bent en zouden zo misschien wel toegang tot uw account geven aan onbevoegden.

Dus mocht het voorkomen dat u niet meer kunt inloggen en u het bij ons bekende emailadres niet meer kunt benaderen dan maakt u op onze supportsite een ticket aan met het verzoek om een nieuw wachtwoord inclusief een kopie van een legitimatiebewijs waaruit duidelijk blijkt dat u de eigenaar van het account bent inclusief eventuele andere bewijzen die dat aantonen. Alleen dan kunnen wij het emailadres in onze administratie aanpassen en u van een nieuw wachtwoord voorzien.

(62 stem(men))
Nuttig
Niet nuttig

Reacties (0)