Kennisbank:
Kan ik jullie bellen of kunnen jullie mij bellen ?
Geplaatst door Web-Oke Support, Last modified by Web-Oke Support aan 28 januari 2010 11:37

Wij zijn telefonisch niet bereikbaar en ook nemen wij telefonisch geen contact met u op. We zullen u in het kort uitleggen waarom.

Jaren hebben wij een telefonische helpdesk gehad. Vaak erg gezellig maar de gemiddelde tijd per ticket was vrij lang en dus voor ons vrij duur. Alleen door heel strak tickets af te wijzen omdat het niet onder de ondersteuning valt hadden we dit op deze manier wellicht vol kunnen houden. maar niet in combinatie met de lage prijzen die wij bieden. Dat wilden we echter niet, we willen u ook graag verder helpen als het niet  onder de ondersteuning valt.

We hebben er daarom bewust voor gekozen om de nadruk te leggen op lage prijzen en goede hardware/infrastructuur in plaats van extra geld te investeren in mankracht om de telefonische helpdesk open te houden. We hebben daarom in 2007 de telefonische helpdesk gesloten en leveren sindsdien enkel nog support via ons supportsysteem. We merken in de praktijk dat het u, maar ook ons goed bevalt. U krijgt altijd snelle reacties van ons(meestal sneller dan telefonisch) en u kunt ook alles later teruglezen/terugzoeken in de tickets.

Als aanvulling op de tickets hebben we LIVE support geactiveerd.  Een online chat mogelijkheid waarbij u support of verkoopondersteuning kunt krijgen. Dat benaderd de telefonische support best aardig maar geeft onze medewerkers toch de flexibiliteit met meerdere dingen tegelijk bezig te zijn en zo de kosten laag te houden.

1 persoon kan bij ons op deze wijze vele tientallen tickets per uur verwerken waar het bij telefonische support vaak niet verder ging dan enkele per uur. Do the math...

Is telefonische support voor u cruciaal dan kunt u het beter bij een provider proberen die dat wel levert. Let wel op dat EN professionele telefonische support EN lage prijzen erg moeilijk samen gaan.

(301 stem(men))
Nuttig
Niet nuttig

Reacties (0)